woensdag 23 augustus 2017

Over Ubuntu en Ubuntu

Beste mensen, de #Ubuntu-filosofie heeft me al sinds 2004 al in de ban en de taak die ik zou kunnen invullen hierin is me duidelijker dan ooit. Het besturingssysteem en de wereldbeweging vallen in ieder geval bij mijn bedrijvigheid onder één dak. Of dat ooit weer mag samenkonen, ik hoop het en wil laten zien dat dat nut heeft.

Een ideetje onstaat om een simpel filmpje te maken over een blaadje volgetekend als vrolijk geld waarmee we interne zaken doen en met zijn allen ook daarbuiten, om het dan toch weer om te zetten in ons vrolijk nep-geld. Zo scheppen wij een open gemeenschap die gaat groeien en uiteindelijk een Open Wereld en voorkomen verdere versjachering van onze waardevolle Blauwe Parel, Aarde.

Binnenkort UbuntuNederland-Limburg zodat het animo gepeild kan gaan worden.

https://www.ubuntuplanet.org/