woensdag 14 juni 2017

Voor Action en Vrienden

F*ck you #Action: deze week breek ik de week in 5 delen en het kan me niet meer schelen.
En als ik het niet trek dan is dat helemaal niet gek.
Wat jullie van de mensen vragen is dezelfde reden waarom sommigen nooit meer op komen dagen.
Wees maar blij met mij zolang het duurt, want het werdt weer bijna door onze maatschappij en jullie verzuurt.
Daar doen jullie maar hard aan mee, weet Boven kijkt mee.
Ik ben hier en dat is niet alleen voor plezier.
Ben teruggekomen om hier wat op te bouwen en wil graag laten zien hoe dat veel beter kan worden gehouen.

Het is niet boos of kwaad, maar geeft hopelijk een beetje aan waar het om gaat. Nooit om geld, wel om zorg en welzijn. Dit geeft aan: bij mijn toekomstig bedrijf mag je gewoon zijn.
Er is geen klok, alleen het cosmisch wiel, zo ken je ieder tot in ziel. Niemand is ooit ergens voor te laat, wij als één ziel dát bestaat..